رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: محدودیت‌ها در جاده‌های بین شهری خوزستان با جدیت در حال اعمال است، و این محدودیت‌ها بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: رفت و آمد در جاده‌های خوزستان صفر نشده، اما تردد غیر از موارد استثنا ممنوع است.

او با بیان اینکه  مردم به هیچ‌وجه از خانه‌های خود به قصد رفتن به شهر دیگری حتی درون استان اقدام نکنند افزود: محدودیت‌ها در جاده‌های بین شهری خوزستان با جدیت در حال اعمال است، و این محدودیت‌ها بیشتر می‌شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه برخی شهرستان‌ها ۳ تا ۴ ورودی و خروجی دارند که تاکنون ورودی و خروجی اصلی کنترل می‌شود و هرگونه تردد بین شهری صورت بگیرد رانندگان با جریمه ۵ میلیون ریالی روبه‌رو خواهند شد، و در این مورد هیچگونه مماشاتی وجود ندارد و این قانون از روز گذشته در خوزستان در حال اعمال است.

رییس پلیس‌راه خوزستان تصریح کرد: مبلغ جریمه بالا است با این وجود هیچ گونه التماس و خواهشی از سوی رانندگانی که رعایت نکنند پذیرفته نیست؛ ما تنها مکلف به اجرای مٌر قانون هستیم چراکه این موضوع از قبل به صورت سراسری اطلاع‌رسانی شده و مستقیم با سلامتی مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.