رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از ارائه آموز هاش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس ازسوی کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرحناز بیروم وند رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت:گروه ۶ نفره کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت کودکان کار و خانواده‌های آن ها، روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به آن‌ها آموزش دادند.

او با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و آسیب پذیر اندیمشک خدمات مشاوره‌ای به کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها ارایه می‌نمایند افزود: رصد کودکان کار در محل‌های پرتردد انجام شده و در این زمینه تاکنون ۲۳ کودک کار شناسایی شده اند.

بیروم وند تصریح کرد: تکمیل فرم ِغربالگری و گزارش گیری از کودکان کار در خصوص علامت‌های ابتلا به بیماری صورت گرفته وآن ها فاقد نشانه بیماری تاکنون غربالگری شده اند.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک ادامه داد: به تعداد ۶۰ کودک، توزیع بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی کننده و آموزش تلفنی ۱۳۹ کودک کار دارای پرونده در مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده بهزیستی شهرستان اندیمشک به همراه خانواده‌های آن‌ها را اقدام‌های کارشناسان بهزیستی است و توزیع ۱۵۰ بسته بهداشتی خیرین برای مدیریت و مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف صورت گرفت.

این مقام مسئول در پایان گفت: در روز‌های آتی نیز یک بسته کامل شامل کلیه لوازم بهداشتی وضدعفونی به کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.