سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از کمک به فعال سازی مجدد پروژه‌های راکد در حوزه سرمایه گذاری گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاری خوبی در طی سالیان گذشته در حوزه گردشگری استان صورت گرفته که اکثر آن‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده اند، اما تعدادی نیز به دلایلی از جمله مشکلات مالی نیمه تمام مانده است.

او افزود: معاونت سرمایه گذاری در سال گذشته اقدام به شناسایی این واحد‌ها و بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای فعال کردن مجدد آن‌ها نموده است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: برخی از این طرح‌ها برای آینده گردشگری استان مهم هستند و با تعامل صورت گرفته با معاونت اقتصادی استانداری اردبیل سعی داریم با اعطای تسهیلات به حل مشکل این قبیل طرح‌ها کمک نماییم.

کیسان با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی درحوزه گردشگری گفت: یکی از اولویت‌های ما در سال جدید جذب سرمایه گذاری‌های خارجی است و در این راستا بسته‌های سرمایه گذاری متعددی تهیه و در اختیارسرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

او تکمیل مطالعات در حال انجام، آغاز عملیات اجرایی هتل‌های ۵ ستاره و تکمیل پیست‌های اسکی را از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت در سال جدید دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.