مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) و سید محمد (ع) سادات شهر از تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته سلامتی با همکاری خادمان، گروهی از جوانان ساداتشهر و خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدرضا شفائی مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) و سید محمد (ع) سادات شهر با اشاره به اینکه اوقاف در شرایط کنونی خود را موظف به خدمت‌رسانی به مردم می‌داند، گفت: اوقاف در حوزه سلامت و بهداشت نیز در کنار سایر نهادها، اقداماتی زیادی در جوار بقاع متبرکه و موقوفات انجام داده است.

او افزود تعطیلی بقاع متبرکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و در راستای عدم حضور مردم در تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) و سیدمحمد (ع) سادات‌شهر از تهیه و توزیع بسته سلامتی شامل محلول ضدعفونی دست، دو جفت دستکش بهداشتی لاتکس، دو عدد ماسک قابل شستشو و یک جفت دستکش پلاستیکی یکبار مصرف به همراه بروشور توصیه نکات بهداشتی از طرف مرکز افق این آستان مقدس خبر داد.

شفائی با اشاره به اینکه جزء نخستین نفراتی در امامزادگان استان بودیم که با کمک خادمین اقدام به تولید ماسک بهداشتی کردیم، افزود: از محل بودجه داخلی و کمک خیران توانستیم در مرحله اول ماسک بهداشتی را آماده و بین مردم توزیع کنیم.

او گفت: مواد اولیه برای تولید ماسک در اختیار داریم و آماده تولید هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی دیگر هستیم.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) و سیدمحمد (ع) سادات شهر با بیان اینکه با کمک خیران ۱۰۰ عدد عینک محافظ چشم به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر تقدیم شده است، افزود: ۲۵ دست گان و لباس بیمارستانی خریداری و به بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر اهدا شد.

شفائی از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در مرکز افق خبر داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار