مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه نهم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بسته خبری از حوادث استان مرکزی در نهم فروردین ماه ۹۹به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه نهم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:


دستگیری سارقان به عنف طلاجات خانم ساوجی

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در چند روز گذشته بااعلام گزارشی از سرقت طلاجات خانمی در یکی از خیابان‌های شهر، بلافاصله تیمی از گشت‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: در تحقیقات انجام شده از فرد مالباخته مشخص شد که سرنشیان یک دستگاه موتورسیکلت در کنار خیابان به او نزدیک شده و با تهدید و زور، گردنبند این خانم را سرقت کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

سرهگ عیسی آبادی ادامه داد: بلافاصله بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد و تحقیقاتی تخصصی در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تشریح کرد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۳ سارقه سابقه دار با سوابق متعدد کیفری در این سرقت به دست آمد و سرانجام در عملیات‌هایی جداگانه هر ۳ نفر دستگیر شدند و موتورسیکلت آنان نیز توقیف شد.

او در پایان گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سارقان که به این سرقت اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات و صدور قرار از سوی مرجع قضائی به زندان معرفی شدند.


دستگیری سارق خودرو و توزیع کننده مواد مخدر در شازند

سرهنگ محمد عقیل سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: یکی از تیم‌های گشت انتظامی شهرستان در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، متوجه تردد یک دستگاه خودروی دارای سابقه توقیف قضائی شدند.

او افزود: با استعلام انجام شده مشخص شد که این خودرو در شهرستان قزوین سرقت شده، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقف خودرو آغاز شد.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و سارق دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: در این عملیات در بازرسی از منزل یک توزیع کننده مواد مخدر در حود یک کیلو و ۳۰ گرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در این عملیات‌ها برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند از مردم خواست که توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در فراهان

سرهنگ اسفندیار نظری، فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری اتحادیه صنفی شهرستان در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و همچنین ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات ابلاغی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را به مدت یک هفته در منطقه اجرا کردند.

او افزود: در این طرح، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان از تعدادی از واحد‌های صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدیدکردند و به متصدیان ۸ واحد تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان بیان داشت: ۷ واحد صنفی غیر ضروری متخلف از جمله پخش دخانیات، پوشاک فروشی زنانه، منسوجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی و... که علیرغم تذکرات و اخطاریه‌های صادره در ایام اخیر و برخلاف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی فعال بودند، پلمب و متصدیان متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.