بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در مناطق غربی و شمالی استان و همچنین در جزایر غربی ناپایداری خواهیم داشت که به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز در مناطق غربی و شمالی استان و همچنین در جزایر غربی ناپایداری خواهیم داشت که به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی خواهد بود.

از اواخر شب با تقویت موج بارشی به تدریج از مناطق غربی شاهد رگبار و رعد وبرق و وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود که تا ظهر یکشنبه در اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی استان خواهد بود. از اواخر یکشنبه تا ظهر دوشنبه در استان به ویژه در مناطق شرقی شاهد تداوم ناپایداری‌ها خواهیم بود.

با توجه به تاثیر این موج بارشی در استان و همچنین استان‌های همجوار، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی، طی ساعاتی وقوع تگرگ دور از انتظار نخواهد بود. توصیه می‌شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

دریا طی امروز با باد‌های جنوب شرقی متلاطم است و شرایط تردد شناور‌های سبک مساعد نخواهد بود.

از روز یکشنبه با شدت گرفتن سرعت باد در کلیه مناطق دریایی دریا مواج خواهد بود و اختلال در تردد‌های دریایی پیش بینی می‌شود.

شرایط نامساعد دریایی روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت، روز سه شنبه نیز دریا با باد‌های شمال غربی نسبتا مواج پیش بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در اکثر نقاط استان کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.