رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ۸ هزار ماسک نانو قابل شستشو در اختیار پرسنل مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهرییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ایمنی و سلامت کارکنان خدوم شهر، ۸ هزار ماسک نانو قابل شستشو در اختیار پرسنل مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفت.

او گفتک با هدف پیشگیری از کرونا ویروس و در راستای تأمین سلامت پرسنل و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، با دستور و تاکید شهردار کرمانشاه و در ادامه تامین مایحتاج بهداشتی کارکنان نسبت به توزیع ماسک بین پرسنل و همچنین نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری اقدام شد.

او گفت: ۵۵۰۰ ماسک با همکاری سازمان تاکسیرانی به رانندگان ناوگان زحمتکش تاکسیرانی و اتوبوسرانی داده شد و ۲۵۰۰ ماسک نیز به همکاری سازمان پسماند و مناطق ۸ گانه میان نیرو‌های پاکبان، فضای سبز، نگهبانان و پرسنل خدماتی توزیع گردید.

 عبدالمالکی بیان کرد: خدمات شهرداری در سطح شهر مانند گندزدایی و ضدعفونی معابر و اطلاع رسانی لازم جهت عدم خروج به شهروندان همچنان استمرار دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.