مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی خبر داد و گفت: بسته ها میان افرادی که به واسطه شیوع بیماری شغل خود را از دست داده‌اندتوزیع می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه کار جهادی و محرومیت زدایی را رسالت خطیر بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار کرد: بسیجیان در هنگامه سختی و هرگونه حوادث طبیعی و غیر منتظره همواره در کنار مردم حضور دارند و یار و مددکار مردم هستند.

سرهنگ کامران هزارخانی از توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی خبر داد و عنوان کرد: هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توسط پایگاه‌های مقاومت میان افرادی که به واسطه شیوع بیماری شغل خود را از دست داده‌اند و منبع درآمدی ندارند، توزیع می‌شود.

او  با بیان اینکه گروه‌های جهادی با تلاش‌های شبانه‌روزی تا کنون ۱۴۹ باب از مکان‌های عمومی، مدارس، مساجد و اماکن مذهبی را گندزدایی و ضدعفونی کرده‌اند گفت: تا امروز ۶۴۰ نقطه از جمله بیمارستانها، ترمینال‌ها، خیابان‌ها، دستگاه‌های عابربانک و بیش از ۵۰ روستا و محله را ضدعفونی و گندزدایی شده است.

او از توزیع ۶۴۱ بسته اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان و میان اقشار آسیب پذیر خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴ هزار و ۱۵۰ عدد ماسک و دستکش و پنج هزار و ۸۰۵ لیتر مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و حاشیه‌ای بین‌مردم توزیع شده است.

او از بکارگیری ۴۱ گروه جهادی تخصصی - درمانی جهت انجام خدمات بهداشتی خبر داد و گفت: تا امروز یک هزار و ۸۷۷ نفر در قالب گروه‌های جهادی جهت ارائه هرگونه اقدام در راستای مبارزه با بیماری کرونا بکارگیری شده‌اند.

اوآموزش و آگاه‌سازی مردم را در جهت مقابله با بیماری کرونا بسیار مؤثر دانست و گفت: به این منظور یک هزار و ۱۰۶ نسخه بروشور تهیه و بین مردم توزیع کردیم و همچنین هفت هزار و ۶۷۸ نفر را به صورت چهره به چهره با روش‌های مقابله با این بیماری آموزش داده‌ایم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.