فرماندار صحنه گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا کلیه کسبه‌ها،  بازاریان و اقشار و صنوف نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی خود تا ۱۵ فروردین در شهرستان اقدام کنند.

تعطیلی همه واحد‌های کسبی غیر ضروری در صحنه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فرماندار صحنه در بازدید از بازار صحنه از کسبه خواست  جهت حفظ سلامتی خود و مردم به مدت کوتاهی مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

 علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه طی بازدید و سرکشی از بازار این شهرستان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا کلیه کسبه‌ها،  بازاریان و اقشار و صنوف نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی خود تا ۱۵ فروردین در شهرستان اقدام کنند.

او افزود:به جز واحد‌های کسبی ضروری (نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی ها، قصابی‌ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها)، همه واحد‌های کسبی غیر ضروری تعطیل خواهند شد.

حیدری از مردم صحنه که در شهر‌ها و روستا‌ها به جز انجام کار‌های ضروری حضور نیافتند و همچنین از کلیه بازاریان ـ اقشار و صنوف و اتحادیه‌های وابسته شهرستان که نسبت به تعطیلی واحد‌های کسبی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها اقدام لازم بعمل آوردند تقدیر و تشکر کرد.

فرماندارشهرستان صحنه از همه آحاد مردم صحنه کسبه‌ها ـ بازاریان ـ اقشار و صنوف)خواست تا با همکاری و همدلی در کنار خانواده با آرامش و آسایش خاطر با شعار درخانه می‌مانیم  بتوانیم زندگی خوب و بدون دغدغه و بیماری داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.