مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:۳ میلیون و ۵۰۰ هزار خوزستانی در طرح غربالگری وزارت بهداشت شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین کاملی مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص روند مشارکت شهروندان خوزستانی در طرح غربالگری ملی وزارت بهداشت گفت: از حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار خوزستانی حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در طرح غربالگری وزارت بهداشت شرکت کرده اند.

او افزود: شهروندان با ورود به درگاه الکترونیکی https://salamat.gov.ir و تکمیل پرسش‌های موجود، چنانچه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوند، مراقبت آنان از طریق واحد‌های بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان پیگیری و انجام خواهد شد.

کاملی بیان داشت: ضمن توصیه به مردم در راستای همکاری با دانشگاه جندی شاپور و ستاد مرکزی مبارزه با بیماری کرونا و دوری ازتجمعات و عدم برگزاری جشن‌ها و اعیاد و نیز مناسبت‌های مذهبی امیدوارم از این بحران به سلامت عبور کنیم. از همه هم استانی‌های عزیز که در درسامانه خود اظهاری وزارت بهداشت شرکت کردند تشکر می‌کنم و انشالله ساکنان ان تعداد شهر‌های استان که وضعیت نارنجی وقرمز دارند بیشتر مراقبت کنند تا از وضعیت فوق خارج شویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.