آمار و ارقان نشان می‌دهند خانواده S20 سامسونگ تنها ۶۰ درصد خانواده S10 نسبت به سال گذشته فروش داشتند.

فروش ۶۰ درصدی پرچمداران سامسونگ نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با شیوع ویروس واگیردار کرونا است؛ ویروسی که باعث شده است بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران شهرهای خود را قرنطینه کنند تا زنجیره واگیر به این ویروس را قطع کنند. این ویروس همچنین توانسته است روی صنعت‌های زیادی در جهان تأثیرگذار باشد که گوشی‌های هوشمند هم می‌تواند یکی از همین صنعت‌ها باشد. اگر تا به حال می‌خواستید بدانی که شیوع ویروس کرونا چقدر در میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید و با قیمت بالا تأثیر گذاشته، به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ با آمار و ارقام خود، این کنجکاوی را رفع کرده باشد.


بیشتر بخوانید: حافظه‌های رم تولید شده با فناوری جدید سامسونگ چه ویژگی دارند؟


بر اساس گزارش جدیدی که در کره جنوبی منتشر شده، شرکت سامسونگ به تازگی کنفرانسی غیر رسمی از طریق تماس ویدئویی با تحلیلگران امنیتی خود داشته که در این کنفرانس اعلام کرده است گوشی‌های پرچمدار این شرکت نسبت به سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری در فروش داشته و نتوانسته‌اند به میزان سال گذشته برای این شرکت درآمدزایی داشته باشند. بر اساس این گزارش، سامسونگ اعلام کرده است که خانواده Galaxy S20 نسبت به سال گذشته در این تاریخ تنها توانسته ۶۰ درصد از میزان فروش خانواده Galaxy S10 را داشته باشد.

درست است که این آمار و ارقام برای سامسونگ خبر بدی باشد اما باید در نظر داشت که این آمار تنها متعلق به بازار کره جنوبی است و ممکن است کشورهای دیگر را در بر نداشته باشد. سامسونگ به صورت مستقیم اشاره کرده است که بیماری همه‌گیر کرونا یکی از دلایل اساسی فروش ناامیدکننده مدل‌های جدید این شرکت به شمار می‌اید. این شرکت همچنین فکر می‌کند شرایط در آینده‌ای نزدیک وابسته به پیشرفت این بیماری همه‌گیر از حالا بدتر خواهد شد.

سامسونگ از پیش در اقدامی كه احتمالاً مربوط به كاهش تقاضا است برای مدل‌های مختلف Galaxy S20 در آمریکا تخفیف‌های چشمگیری در نظر گرفته اما این تخفیف در شرایطی است كه احتمالاً بیشتر مردم مایل به خرج کردن پول زیاد برای تلفن جدید نیستند زیرا تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند جدید با قیمت مناسب‌تر و یا مسائل بسیار مهم‌تر از گوشی‌های به‌روز در جهان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار