مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: در بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری چهارمین واحد گردشگری متخلف پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان از نحوه فعالیت تاسیسات گردشگری یک مجتمع خدماتی بین راهی به علت ارائه خدمات حضوری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

خزائلی اظهار کرد: همچنین تا کنون فعالیت دو واحد اقامتی و یک سفره خانه سنتی به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی به حالت تعلیق درآمده است.

او اضافه کرد : با توجه به اطلاع‌رسانی و ابلاغ کتبی دستورالعمل‌ها به تاسیسات گردشگری سطح استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف قطعا با واحد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

دیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: در نوروز ۹۹ با تلاش کارشناسان نظارت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تا کنون بیش از ۸۴۰ بازدید در قالب ۳۲ تیم نظارتی از واحد‌های گردشگری تحت پوشش صورت گرفته است.

به گفته خزائلی، بازدید بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر تا ۱۵ فروردین به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ و تلفن گویای ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ برای دریافت، ثبت و پیگیری شکایات درخصوص واحد‌های گردشگری در نظر گرفته شده تا در اسرع وقت به گزارش‌های مردمی رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۰۰:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام
بسیاری از مغازه های پوشاک و سایر اجناس غیرضروری قزوین ، هم چنان باز هستند و فعالیت میکنن