تیم فوتبال گل گهر سیرجان شرایط سینوسی را در سال ۹۸ سپری کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از اینکه در لیگ هجدهم فوتبالی توانست عنوان قهرمانی لیگ آزادگان را از آن خود کند، شرایط مشابهی را در لیگ برتر تجربه نکرد و با وینکو بگوویچ کهنه کار تا چند هفته ابتدایی لیگ بردی را دشت نکرد و در نهایت در بازی این تیم برابر استقلال و شکست گل گهری ها، بگوویچ از سمتش اخراج شد و همچنان در رده‌های پایین جدول به همراه شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفته بود.

در نهایت مجید جلالی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست با خرید ۵ بازیکن شوکی را به تیم تزریق کند و اولین برد تیمش را برابر ماشین سازی تبریز به دست بیاورد. ۵ بازیکن جلالی از جمله یونس شاکری، احمد زنده روح و گادوین منشا فوق العاده ظاهر شدند و چشم‌ها را به خود خیره کردند.

گل گهر با ادامه دادند روند رو به رشدش عملکرد خارق العاده‌ای در نیم فصل دوم برابر استقلال تهران داشت و با تک گل علیرضا ابراهیمی این تیم توانست استقلال را از پیش روی بردارد و از انتهای جدول خود را بالاتر بکشد و حالا می‌توان گفت این تیم دیگر مدعی سقوط نخواهد بود. شاگردان جلالی رویا‌های بزرگی برای درخشش حتی در بیستمین دوره لیگ برتر خواهند داشت.

یونس شاکری در جدول گلزنان لیگ برتر با زدن ۷ گل شرایط ایده آلی دارد و از طرفی احمد زنده روح یکی از برترین پاسور‌های لیگ برتر لقب گرفته است و همه چیز مهیا است تا گل گهر نا امید با تبدیل شدن به تیمی پر امید در لیگ برتر ماندنی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار