سردار آقاخانی گفت:با رانندگانی که در کنار تفرجگاهها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با تبریک سال نو به کارکنان سخت کوش نیروی انتظامی و شهروندان فهیم استان قم گفت: مطمئناً با عنایت حضرت حق و توجه ویژه امام عصر (عج)، توسل به ائمه اطهار (ع) و رعایت بهداشت توسط مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس منحوس از جامعه ما زوده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشور‌های غربی مدعی پیشرفت بسیار عالی عمل کرده و این نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشاء الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت‌های بی بدیلی انجام داده و این فعالیت‌ها تا پایان این مسئله ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فاصله گذاری اجتماعی یادآورشد: کنترل ورود خودرو‌های غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد و با رانندگانی که در کنار تفرجگاهها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار