رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند عضوگیری برای شرکت هرمی در شهرستان کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از کلانتری ۱۴ رسالت به پلیس آگاهی استان مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ نادربیگی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی دفتر این شرکت هرمی در منطقه شهرک اوج شهرستان کرج شدند و با هماهنگی مقام قضایی به آن جا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۸ نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

او گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان این که همه اعضای دستگیرشده از شهر‌های دیگر به استان البرز مراجعه کرده بودند، افزود: فعالیت جوانان در فضای غیر واقعی و امید بستن به وعده‌ها و آرزو‌های واهی منجر به اغفال و گرایش آن‌ها به کسب و کار‌های غیر واقعی و بدون زحمت شده و جوانان را در دام افراد کلاهبردار گرفتار می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.