مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان بصورت مجازی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با حضور مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان بصورت مجازی در حال اجرا است.

محمد جواد محمدی  بیان کرد: در این راستا ۱۵۰ بسته آموزشی و سرگرمی تصویری با موضوع‌های ادبی، هنری و فرهنگی توسط مریبان این اداره کل به‌صورت داوطلبانه و جهادی تهیه و تدوین شده و بصورت مجازی در اختیار اعضای کانون قرار گرفته است.

او افزود: به همت مربیان و کارشناسان کانون استان در زمینه‌های قصه‌گویی، کاردستی و هنر‌های تجسمی، معرفی و روخوانی کتاب، سرود، نمایش، بازی و سرگرمی، پویانمایی، شعرخوانی و دکلمه تولید و به دبیرخانه این طرح در معاونت فرهنگی کانون کشور ارسال شده است.

مدیرکل کانون لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف مجازی اظهار داشت: کارگاه‌های ادبی، هنری و فرهنگی به تفکیک پسر و دختر در طول هفته و در زمان‌هایی که از قبل اعلام می‌شود با حضور مربیان و اعضا به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

محمدی این کارگاه‌ها را تبادل تجربه بسیار خوبی بین مربیان استان و همچنین بهره مندی اعضا از آموزش دیگر مربیان استان برشمرد و عنوان کرد: اغلب اعضاخواهان ادامه این کارگاه برای همیشه و بعد از تعطیلی مراکز هستند.

او ادامه داد: همچنین طرح پیک امید کانون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری آغاز شده و شرایطی را مهیا کرده تا مربیان داوطلب کانون بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری برای بچه‌ها ارایه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.omid.kpf.ir و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و معرفی کتاب مشاهده کنند.

محمدی افزود: در همین حال تولیدات مختلف کانون در زمینه فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فایل تصویری و صوتی برخی از کتاب‌های کانون با قابلیت ذخیره‌سازی (دانلود) نیز در همین فضا در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

او ادامه داد: برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتک‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های در دل دارم_ امید، کانون_ امید و پیک_ امید طراحی شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار