باحضور جمعی از مسئولان پنجمین جلسه قرارگاه مبارره با کرونا به ریاست فرماندار اندیکا برگزار شد.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: خط قرمز ما سلامت مردم است که باید مورد توجه بسیار جدی مسئولین قرارگیرد و همه باید احساس مسئولیت کنند، مسئولیتی همگانی و حس وظیفه شناسی و نوع دوستی باید در درون دل‌های ما مجذوب شود تا نسبت به سلامتی مردم احساس وظیفه کنیم.

اوافزود: همه اعضاء نقش ویژه دارند به ویژه نقش مدافعان سلامت مانند حضور در میدان جهاد است که جان بر کف در حال خدمت شبانه روزی به مردم هستند وازاین بابت شایسته تقدیرند.

کاظمی بیان کرد: هر مسئولی و ارگانی باید به نوبه خود از مجموعه خود مراقبت و حفاظت کند.

 فرماندار اندیکا تصریح کرد: اقدامات انجام شده در خصوص ضدعفونی، گندزدایی، پاکسازی محیط اداری و سایر اماکن عمومی رضایت بخش و بایستی کماکان با شدت بیشتری ادامه یابد.

این مقام مسئول گفت: کنترل مبادی ورودی با همکاری بخشداران، شهرداران و کنترل مبادی ورودی‌های شهرستان را با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و هلال احمر با جدیت بیشتری دنبال شود.

او افزود: شهرستان اندیکا به دلیل پراکندگی و عدم نقطه متمرکز باعث شده که ما کنترل بسیار سخت گیرانه‌ای داشته و مکرر در حال سرکشی و بازدید از مناطق مختلف شهرستان هستیم و همچنین درجلسات شورای تامین هم مصوب کردیم ممانعت از هرگونه مسافر وگردشگر ویا مهمان نوروزی تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس تداوم یابد، البته غیراز تردد‌های خیلی ضرور که آن هم بیشتر در حوزه بهداشت و درمان، مسائل حاد و اورژانسی و موارد بسیار ضروری دیگر که ناچار به رعایت قانون اتخاذ شده هستیم.

رئیس شورای تامین و قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان اندیکا  ادامه داد: سلامتی و جان مردم برای ما آنچنان ارزشمند و مهم است که از بخشداران، دادستان، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، هلال احمر، میراث فرهنگی، آموزش وپرورش، سد‌های گدار و شهید عباسپور، شهرداران و دیگر ارگان‌ها خواسته ایم که با تمان توان در خدمت مردم شریف و عزیز شهرستان اندیکا تا زمان ریشه کن شدن این ویروس نامبارک همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.