فرمانده تیپ ٣٩٢ شهید آشوری دشت آزادگان گفت: از ۲۹ اسفندماه ۹۸، عملیات غربالگری در مبادی ورودی خوزستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

انجام عملیات غربالگری و تب سنجی با کمک ارتش در مبادی ورودی خوزستانسرهنگ مسعود حسینی فرمانده تیپ ٣٩٢ شهید آشوری دشت آزادگان در تشریح اقدامات تیپ ٣٩٢ در روز‌های بحرانی مبارزه با ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حسب عوامل فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عوامل ارتش به عنوان نیرو‌های کمکی هلال احمر در مبادی ورودی شهرها، عملیات تب سنجی و غربالگری افراد را انجام دهند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: در این رابطه تیپ ٣٩٢ شهید آشوری اهواز، انجام عملیات غربالگری و تب سنجی در ۲ نقطه روستای علاونه خسرج را بر عهده گرفته است، ضمن اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر‌ها و معابر عمومی را نیز انجام می‌دهد.

فرمانده تیپ ٣٩٢ شهید آشوری اهواز تصریح کرد: از ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ عملیات غربالگری و تب سنجی با ۳۰ نفر در نقاط مذکور آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال نیز ادامه خواهد داشت.

او از شهروندان خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و تا پایان بحران کرونا در کشور و استان خوزستان از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و دید و بازدید‌های نوروزی بطور جدی اجتناب نمایند تا بزودی شاهد مهار و شکست ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.