جانشین فرمانده انتظامی زنجان از توقیف خودرو حامل مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال ۳۲ کیلو تریاک به استان زنجان را داشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی زنجان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، محرز شد که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر اصلی تهیه و در پوشش مسافرت خانوادگی، قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان خود در استان‌های شمالغرب کشور را دارد.

او افزود: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته محرز شد مواد مخدر مورد نظر با استفاده از یک دستگاه خودرو برلیانس که در پوشش مسافرت خانوادگی در اتوبان زنجان_قزوین در حال حرکت است.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به محور‌های اصلی استان زنجان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودرو‌های عبوری کرده که در نهایت خودرو را مشاهده و در یک فرصت مناسب آن را در ورودی استان زنجان متوقف و هر ۲ سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بازرسی از خودرو ۳۲ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که در کنار البسه فرزند نوزاد خود قرار داده بودند کشف و متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه و خودرو‌های توقیفی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.