برگزاری جلسه هماهنگی ویروس کرونا دراستان

جلسه هماهنگی ویروس کرونا دراستان باحضور مسئولان استانی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقیدر جلسه هماهنگی کرونا افزود:درخواست من از مردم این است که شخصیت خود را با خارج نشدن از خانه نشان دهند زیرا تأکید مسئولان بر سلامت آنهاست.

او اگفت:برای اهمیت دادن به سلامت و زحمات کادر درمان و جلوگیری از انتشار ویروس مردم در روز طبیعت از حضور در باغها و بوستانها خودداری کنند و در این روز پارکها بسته شده و محدودیت تردد ایجاد شود.

 

او همچنین برای حمایت از مشاغل خرد و اقشار آسیب پذیر که بر اثر تعطیلیها متضرر شده اند درخواست کرد پایگاه های محله محور تشکیل و به این افراد کمک رسانی شود.

 

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز نگرانی خود را از افزایش ابتلا به بیماری بر اثر دید و بازدیدهای عید و حضور احتمالی مردم در خارج از منزل در روز ۱۳ فروردین ابراز کرد و از مردم درخواست همکاری و همراهی کرد.

 سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه به همکاری نیروهای بسیجی درطرح  غربالگری کرونا اشاره کرد و گفت : تا کنون ۹۲درصد غربالگری در شهرستانها با همکاری ۸ هزار و ۵۰۰نفر صورت گرفته است.

 

او افزود :۱۲۳کارگاه در استان در زمینه تولید ماسک فعال است و بیش از ۴۱ هزار ماسک به طور روزانه تولید میشود و در زمینه دستکش نیز روزانه ۳۶۰ هزار عدد تولید داریم.

 

او از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در روز جمعه برای ضدعفونی و غربالگری شهرستانها خبر داد.

 

معاون ... نیز در این جلسه گفت :تعطیلی به موقع مدارس و دانشگاه ها در استان اقدام مناسبی بود ولی نگرانی ما از موج فزاینده بیماری در هفته دوم و سوم فروردین است .

 

دکتر تقی زادیه افزود : روزانه۱۰۶نفر در حال حاضر بستری داریم و ۱۰۰ نفر هم اکنون در بخش های ویزه بستری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.