در پی گسترش شیوع ویروس کرونا، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز در نخستین جلسه این ستاد گفت: ستاد پشتیبانی مدافعین حرم که امروز در قالب ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت استان فعالیت خود را شروع کرد بار دیگر در جهت سلامت مردم قدم برداشته که کار بسیار ارزشمندی است و حمایت همگی را برای خدمات رسانی به مردم می طلبد.

او با بیان اینکه باید کمکهای ستاد بصورت محله محور باشد ، خاطر نشان کرد: در اینصورت است که هر محله افراد خود را می‌شناسد و می‌تواند با کمک بهزیستی و کمیته امداد به افراد گرفتار و بی بضاعت در این وضعیت بحرانی کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین کمک های خیرین به بخش بهداشت و درمان استان را ارزشمند دانست و گفت: جادارد از زحمات عزیزانی در کفن و دفن فوتی های کرونایی زحمات زیادی کشیدند تشکر کنیم چرا که تبریز در این زمینه در کشور نمونه بود.

او همچنین گفت : روحیه تعاون در مردم سراسر کشور، به ویژه مردم آذربایجان بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم تاکید کرد : در این شرایط کشور که با ویروس کرونا مواجهه هستیم، باید با هم تلاش کرده و به کمک یکدیگر بشتابیم تا این بحران را نیز سپری کنیم.

او ادامه داد : در مساله ویروس کرونا ، دانشگاه ها ، آموزش و پرورش، مساجد، حوزه‌های علمیه و نیز هیئت‌های عزاداری همراهی بسیار خوبی را انجام دادند و می توان گفت از شیوع کرونا در این محافل به حد کافی جلوگیری شد .

امام جمعه تبریز از تمامی کسانی که در حوزه بهداشت و درمان استان جان عزیز خود را به خطر می‌اندازند تا در جامعه سلامتی حاصل شود همچنین تلاش صدا و سیمای استان در منعکس کردن خدمات آنها تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.