معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ۹۵ نفر از مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از شیراز به خدمت سربازی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمدرضا دهقانیان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح و به منظور ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، تعداد ۹۵ نفر از مشمولان دانش آموخته رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت آنان یک اردیبهشت ماه سال ۹۹ بود امروز ۶ فروردین به خدمت سربازی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مشمولان بدون سپری کردن دوره آموزشی مقدماتی نظامی بدو خدمت در مراکز آموزشی، به مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح اعزام و بکارگیری می‌شوند، گفت: این اقدام در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب صورت پذیرفت که در جای خود بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

معاون وظیفه عمومی پلیس فارس با بیان اینکه در این موقعیت حساس، کشور ما امام زمانی است و فرمانده ما از نسل حسین بن علی (ع) است، خطاب به مشمولان تصریح کرد: شما امروز انقلاب کرده‌اید و در صف رزمندگان عاشورا هستید و با حضورتان به ندای «هل من ناصر ینصرونی علی زمان» پاسخ داده‌اید.

سرهنگ دهقانیان با بیان اینکه شما مشمولان باید با سعه صدر در جهت پیشگیری از این بیماری کرونا تلاش کنید، افزود: داشتن حس دلسوزی برای خدمت به مردم از وطایف ما است تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن این بیماری را شکست دهیم.

در حاشیه این اعزام، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس حامل مشمولان به صورت کامل ضدعفونی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۲۱:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
آقا من رشتم مشاوره هست اما مشمول این فراخوان شدم و ت اعزامم رو جلو انداختن. پلیس +10 مقطع تحصیلی منو فوق لیسانس پزشکی ناپیوسته وارد کرده بخاطر همین فکر کردن من دانجوی پزشکی ام. کجا میتونم اقدام کنم برا اصلاح؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا مولودی
۲۱:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
سلام ‌لطفا اگه میشه اینو ب گوش مسؤلان برسونید .اعزامی هارو از۱۹اسفند به بعد همه رو انداختن ۱و۳اردیبهشت با این شرایط ممکن باز دوماه دیگه بازم اعزامی ها ب تعویق بیوفته و این همه سرباز باز هم عده ای بخاطر زیاد بودن سرباز اعزامیشون میره تا شهریور حالا سوالم اینه تکلیف این عمر هدر رفته ما جوانان چ میشود .پس اگر امکان دارد با رعایت تمام امکانات بهداشتی اعزامی ها از اردیبهشت دوباره شروع شود .ممنونم
آخرین اخبار