ضدعفونی کردن اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران از در چند روز اخیر آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی مختلفی نظیر آتش نشانی، پلیس و ... برای جلوگیری شیوع آن در سطح جامعه پای کار آمدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از همان ابتدا شروع به ضدعفونی اماکن و معابر مختلف سطح شهر کرد که ۷ دستگاه وسیله نقلیه سنگین نیز در راستای ضد عفونی کردن معابر ساخته است و بیش از ۲۲ روز هست که اتش نشانان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

همچنین در ادامه روند ضدعفونی کردن معابر، فعالیت این قشر در ایام نوروز هم پایان نیافت و در چند روز اخیر محلات مختلفی از سطح شهر تهران توسط این افراد ضدعفونی شدند.

در ادامه روند ضدعفونی کردن و پاکسازی اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران در چند روز اخیر اماکنی نظیر پارکینگ و محیط پیرامون بیمارستان هفتم تیر، بیمارستان فیروزآبادی شهر ری، بیمارستان حضرت زهرا دولت آباد و معابر اطراف بیمارستان بهمن منطقه ۲ شهرداری ضدعفونی شدند.

همچنین معابری نظیر خیابان خاوران حدفاصل میدان خراسان تا سه راه افسریه و بالعکس در منطقه ۱۵ شهرداری و خیابان نبرد حد فاصل خاوران تا محلاتی شمال به جنوب و بالعکس در منطقه ۱۴ شهرداری و محلات مشیریه، یاخچی آباد و ۱۳ آبان در مناطق۱۵، ۱۶ و ۲۰ در ادامه این روند عملیات ضدعفونی‌شان صورت گرفت.

امروز ۶ فروردین ماه نیز در ادامه روند ضدعفونی کردن و پاکسازی اماکن عمومی توسط سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران، ضدعفونی خیابان‌های ۲۰ متری افسریه، قصرفیروزه و بلوار هجرت در منطقه ۱۵ شهرداری و میدان ولیعصر (عج) تا میدان ونک (مناطق ۳ و ۶) انجام شد.

گفتنی است؛ این روند به طور ۲۴ ساعته در حال انجام است، اما باتوجه به این اقدامات نیاز است که خود شهروندان هم برای قطع کردن زنجیره انتقال تمهیداتی داشته باشند.

کدام محلات در چند روز اخیر  توسط آتش نشانی ضدعفونی شده اند؟

کدام محلات در چند روز اخیر  توسط آتش نشانی ضدعفونی شده اند؟

کدام محلات در چند روز اخیر  توسط آتش نشانی ضدعفونی شده اند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار