نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: تحقق «جهش تولید» نیازمند مسئولانی است که اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند.

اعتماد به ظرفیت‌های داخلی برای تحقق «جهش تولید»علی خضریان نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «جهش تولید» اظهار کرد: اقتصاد ایران برای رفع مشکلات تولید داخلی، نیازمند اصلاحات اساسی در چهار محور اصلی بانکی، ارزی، مالیاتی و خصوصی‌سازی است.

نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق «جهش تولید» نیازمند مسئولانی است که اعتماد به ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند.

او افزود: تبیین وضع موجود و شناخت آسیب‌های بخش حقیقی تولید در ایران از منظر پولی - بانکی، محیط کسب و کار، اقتصاد کلان و بازرگانی به همراه ارائه راهکارها و پیشنهادهای سیاستی کوتاه مدت با قابلیت عملیاتی، زمینه‌ساز انگیزه بخشی اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در تولید داخلی است.

خضریان تصریح کرد: یکی از مسائلی که می‌تواند با توجه به شرایط حاکم و پیش روی اقتصاد کشور، زمینه ساز تقویت نقدینگی بنگاه‌های تولیدی و به تبع آن بهره‌وری بالاتر و در نهایت جهش تولید شود، ایجاد تسهیلات، اصلاح قوانین و فرآیند دریافت مالیات از بخش‌های مولد اقتصادی است.

نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پارامترهای موثر در حوزه کسب و کار که منجر به اعتماد جمعی برای سرمایه‌گذاری در تولید می‌شود، بی شک ایجاد امنیت لازم در تمام ابعاد و حوزه‌ها است؛ همچنین تأمین امنیت سرمایه گذاری به طور کامل برای ایجاد بستر «جهش تولید» نیازمند شرایطی شفاف و قابل پیش بینی است.


بیشتر بخوانید: تحقق شعار جهش تولید، همت جمعى می‌طلبد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار