مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به همت دانشجویان و کارکنان جهادی این دانشگاه روزانه بیش از سه هزار شیلد (محافظ صورت) تولید و به مراکز درمانی خراسان رضوی ارسال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد اسماعیل زاده مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دانشکده پزشکی این شهر روزانه ۶۰ تا ۷۰ نفر از کارکنان و دانشجویان به تولید ملزومات برای استفاده در مراکز درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا می‌پردازند.

او ادامه داد: در کنار این اقدامات با همکاری دانشجویان دانشکده فنی شهید منتظری، روزانه یک هزار پاپوش برای کادر درمان آماده و تحویل داده می‌شود که به تازگی این امر در محل دانشکده پزشکی انجام می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:یکی دیگر از بخش‌های مهمی که دانشجویان جهادی به آن پرداخته‌اند فرایند استریلیزاسیون ماسک‌هایی است که در سطح شهر و بیشتر در واحد‌های زیر مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و تولید می‌شود و روزانه ۲۵ هزار ماسک تولیدی در این محل ضدعفونی و استریل می‌شود.

اسماعیل زاده ادامه داد: همچنین بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، گان و شیلد توسط کارکنان این دانشکده بسته بندی و برای استفاده کادر درمان بخش‌های بیماران کرونایی به واحد‌های درمانی ارسال می‌شود.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.