با شیوع ویروس کرونا؛

اپراتور Verizon مهلت پرداخت بدهی مشترکانش را دو ماه تمدید کرد

به تازگی اپراتور Verizon اعلام کرده است که مهلت پرداخت بدهی مشترکان این شرکت تا ۶۰ روز تمدید شده است.

اپراتور Verizon مهلت پرداخت بدهی مشترکانش را دو ماه تمدید کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که شیوع ویروس کرونا به اصلی‌ترین دغدغه کشور‌ها تبدیل شده و بسیاری از شرکت‌ها به کارکنان خود اعلام کردند که بهتر است از این پس به صورت دورکاری و از طریق اینترنت به کار خود مشغول شوند. در این میان اپراتور Verizon اعلام کرده است که با توجه به خانه نشین شدن بسیاری از افراد و قطع شدن درآمد آن‌ها، این اپراتور زمان پرداخت بدهی ناشی از تلفن یا اینترنت مشترکان خود را تا بیش از ۶۰ روز تمدید کرده است.

همچنین این اپراتور اعلام کرده که مشترکان سرویس اینترنت بی سیم این اپراتور که بسیته اینترنتی جدیدشان از ۱۵ مارس تا ۳۰ آوریل فعال شده باشد، ۱۵ گیگایبایت اینترنت اضافی دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که اینترنت ثابت آن‌ها به صورت نامحدود است، این حجم را روی اینترنت همراه خود دریافت خواهند کرد.

اپراتور Verizon مهلت پرداخت بدهی مشترکانش را دو ماه تمدید کرد

علاوه بر این طبق اعلام Verizon مهلت پرداخت هزینه‌های پرداخت نشده از سوی کاربران که سر رسید آن‌ها روز‌های اخیر بوده است، تا دو ماه تمدید شده و کاربران این اپراتور نباید نگران پرداخت هزینه‌های خود در این ایام باشند. ظاهرا این اپراتور قصد دارد در این ایام دغدغه پرداخت هزینه اینترنت را از مشتریان خود دور کند؛ چرا که در روز‌های قرنطینه بسیاری از افراد در حال استفاده از اینترنت هستند و بیشتر وقت کاربران در اینترنت و فضای مجازی می‌گذرد.


بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه


شایعاتی نیز اخیرا درباره این اپراتور در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند اپراتور Verizon قصد دارد پهنای باند اینترنت ثابت و خانگی افراد را نیز به میزان بسیار قابل توجهی افزایش دهد؛ با این حال باید منتظر بود و دید که اپراتور Verizon در روز‌های آینده این خبر را تایید یا رد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار