با شدت بارندگی در شهرهای جنوبی کشور برخی امکانات شهری دچار مشکلات مختلفی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش های سیل آسا در مناطق جنوب کشور باعث مشکلاتی برای برخی از استان ها شده است به طوری که راه ارتباطی برخی را هم نیز قطع کرده است.

 

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت شبکه برق استان سیل زده جنوب کشور گفت:در پی بارش‌های سیل زده در جنوب کشور متاسفانه ۳۵ روستا شهر رودبار جنوب استان کرمان فاقد برق هستند.

او ادامه داد: همچنین حدود ۶ روستا هم در بشاگرد استان هرمزگان برق ندارند که تمامی نیرو‌های برق استان در حال تلاش برای اتصال برق این مناطق هستند که امیدواریم مشکل برطرف شوند.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود:این بارندگی‌ها همچنین در بخشی از شهرستان‌ها و مناطق کشور علاوه‌بر اعلام شرایط بحرانی، سبب تخریب برخی از راه‌های دسترسی شده است که شرایط را برای امدادرسانی نیرو‌های برق منطقه ایجاد کرده است که امیدواریم تا آخر شب برق چندین شهر که به علت سیل قطع شده بود وصل شود.

قطعی گاز در مناطق سیل زده برطرف شد 

 مشایخی مدیر گازرسانی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت شبکه گازرسانی مناطق سیل زده جنوب کشور گفت:خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و آماده باش نیرو‌های کامل شرکت گاز استان مناطق درگیر سیل هیچگونه خبری مبنی بر قطع بودن گاز این استان‌ها گزارش نشده است و وضعیت عادی است.

او در پایان در خصوص افت فشار گاز نیز در برخی از مناطق تصریح کرد:درحال حاضر افت فشار در کشور بخصوص در تهران گزارش نشده و وضعیت عادی است، ولی در استان همدان باتوجه به برف امروز مصرف گاز در این شهر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار