معتمد گفت: بارندگی و سیل هیچ آسیبی به واحد‌های تولید و فراورش گاز وارد نکرده و اکنون با توجه به در مدار تولید بودن این واحدها، تولید گاز شیرین و سایر فراورده‌های گازی در این طرح ادامه دارد.

سیل به فاز ۱۳ پارس جنوبی آسیب وارد نکردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان پیام معتمد مجری فاز ۱۳ پارس‌جنوبی با اشاره به اینکه بارندگی و سیل روز گذشته (۳ فروردین) هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاهی این فاز وارد نکرده، گفت: پالایشگاه فاز ۱۳ با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارد و گاز شیرین این طرح، اکنون به خط سراسری ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: بارندگی و سیل هیچ آسیبی به واحد‌های تولید و فراورش گاز وارد نکرده و اکنون با توجه به در مدار تولید بودن این واحدها، تولید گاز شیرین و سایر فراورده‌های گازی در این طرح ادامه دارد.

وی گفت: پالایشگاه فاز ۱۳ در حال حاضر با دریافت روزانه ۲۸ میلیون مترمکعب گاز غنی از ۲ سکوی مرحله اول این طرح و بیش از ۲۲ میلیون مترمکعب گاز ترش از فاز‌های ۶ تا ۸ پارس جنوبی در مدار تولید قرار دارد.


بیشتر بخوانید: اقدامات دولت در راستای احداث پترو پالایشگاه ها


معتمد افزود: به علت سیلابی شدن مسیر ورودی اسکله در حال ساخت تنبک و آسیب جزیی به برخی تاسیسات موجود در کارگاه این پروژه در حال برآورد و ارزیابی خسارت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار