رئیس شرکت گاز شهرستان کازرون درباره ارسال رقم کنتور گاز با پیامک پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پی انتشار خبری مبنی بر درخواست شرکت گاز کازرون از مشترکان برای ارسال رقم کنتور از طریق پیامک، برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، با این مضمون «مشترک گرامی به منظور مقابله با ویروس کرونا و کاهش تردد در سطح شهر خواهشمند است ارقام سیاه کنتور گاز را قرائت و در قالب رقم کنتور # شماره اشتراک (از چپ به راست) حداکثر تا مورخ ۹۹.۱.۱۰ به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۷ پیامک نمایید.» این موضوع را از رئیس شرکت گاز این شهرستان پیگیری کردیم.

صفری رئیس شرکت گاز شهرستان کازرون درباره این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به اینکه نه تنها در کازرون که در استان فارس چنین موضوعی مطرح نیست و صحت ندارد، اظهار کرد: اگر سامانه یا شماره پیامکی هم اعلام شده مربوط به شرکت گاز استان فارس نیست و تاکنون هیچگونه تصمیمی در این خصوص در استان گرفته نشده است.

او با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا قرائت کنتور انجام نخواهد شد، ادامه داد: قرار است جلسه‌ای گرفته و در این خصوص تصمیم گیری شود.

رئیس شرکت گاز شهرستان کازرون از شهروندان  درخواست کرد: از بازنشر شایعات و اخبار جعلی در فضای مجازی جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجبات نگرانی در جامعه شود، خودداری کنند.

صفری افزود: شهروندان هرگونه خبر و اطلاعیه را از صدا و سیمای استان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و روزنامه‌های استان دریافت کنند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار