معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ورود مسافر با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار از مبادی ورودی شهرستان بروجن اظهار داشت: با تشدید کنترل ورودی‌های استان، از ورود مسافر به استان با رعایت احترام جلوگیری می‌شود.

او افزود: کاهش ۷۵ درصدی ورودی به استان نشانگر کنترل جدی مبادی ورودی استان است.

نصیری ضمن قدردانی از همراهی مردم استان در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: خروجی از استان نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این امر نشان دهنده آن است که مردم در خانه‌های خود مانده و از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده اند.

او ادامه داد: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های پیشرو در مبارزه با ویروس کرونا است و چنانچه تا دو هفته دیگر این روند تداوم یابد می‌توان به قطع شدن زنجیره شیوع این ویروس در استان کمک کرد و به وضعیت مناسب تری دست یابیم.

نصیری با بیان اینکه اصناف این استان تا پایان تعطیلات عید نوروز بسته هستند گفت: تنها اصنافی که کالا‌های اساسی مردم را عرضه می‌کنند باز بوده و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

او افزود: تمامی مهمانسراها، هتل ها، مراکز گردشگری و تفریحی استان تعطیل است و هیچ نوع خدمات رسانی از سوی این اصناف انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار