درراستای تأمین آرد مصرفی در استان چهارمحال و بختیاری، تا کنون ۲۱ هزار تن گندم ذخیره سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از تأمین کالا‌های اساسی این استان خبر داد و گفت: تا کنون ۲۱ هزار تن گندم در این استان ذخیره شده است.

او افزود: کالا‌های مصرفی مورد نیاز مردم استان از جمله شکر، روغن، برنج و گندم تا ماه مبارک رمضان در استان تأمین و ذخیره گردید.

نصیری اضافه کرد: در حوزه تأمین گندم تلاش شد تا از استان‌های جنوبی و غربی کشور گندم مورد نیاز استان تأمین شود و هم اکنون در خصوص تأمین گندم مورد نیاز استان در ردیف استان‌های میانی کشور قرار داریم.

او با اشاره به تأمین میوه شب عید مردم استان ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ تن سهمیه میوه استان است که تا کنون ۴۰۰ تن سیب به استان وارد و ذخیره شده و از سهمیه ۸۳۰ تنی پرتقال نیز ۵۳۰ تن هم اینک در استان ذخیره شده است.

نصیری همچنین با اشاره به برخی کمبود‌های لوازم بهداشتی نظیر ماسک و الکل در استان گفت: در راستای رفع این کمبود هم اینک دو کارخانه صنعتی در استان با تمام ظرفیت در حال تولید الکل و محلول‌های ضدعفونی کننده هستند.

او از تشدید نظارت‌ها بر بازار استان خبر داد و افزود: این نظارت‌ها به صورت شبانه روزی است و بازار مدام در حال کنترل و رصد است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار