هیچ مورد مشکوک ابتلا به کرونا در مناطق حاشیه نشین مازندران تاکنون ثبت نشده است.

حسین زاده معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با  بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی شامل سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و کودکان خیابانی در برابر کرونا آسیب پذیرتر هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلای کودکان کار و خیابانی و افراد ساکن در مناطق حاشیه شهر به بهزیستی گزارش نشده است.

او افزود: بهزیستی استان برای پیشگیری از کرونا از آغاز شیوع این ویروس در استان اقداماتی را انجام داده است که از جمله آ نها می‌توان به تدونی پروتکل طرح پیشگیری از بیماری کرونا برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و کودکان کار برای ۳۳ منطقه حاشیه نشین استان اشاره کرد.

حسین زاده گفت: اورژانس اجتماعی هر روز در شهر‌ها و مناطق حاشیه نشین اقلام بهداشتی را توزیع و آموزش‌های لازم را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران رسیدگی به خانواده‌ها در مناطق حاشیه نشین و کودکان کار از جمله اولویت‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: ۵۰۰ کودک کار و خیابانی در این مدت هم بسته بهداشتی دریافت کردند و هم آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شد.

او افزود: ۴ هزار ماسک، ۲۵۰۰ بسته بهداشتی آموزشی و ۱۵۰۰ بسته مواد غذایی با کمک خیران تهیه و در در مناطق حاشیه نشین استان توزیع شد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار