معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان می‌توانند طرح‌های فراگیر خود را جهت استفاده از اعتبارات ملی ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طبق شیوه نامه ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان در موضوعات اشتغال جوانان، مشارکت‌های اجتماعی، ازدواج، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اوقات فراغت حمایت به عمل آورد.

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد جوانان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و سایر افراد با حداقل شش سال سابقه کاری مرتبط، می‌توانند طرح‌های فراگیر خود را جهت استفاده از اعتبارات ملی ارائه کنند.

شیروانی اضافه کرد: حمایت از طرح‌های ارائه شده استانی در صورت تصویب در شورای داوری استان و تأیید و تأمین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و طرح‌های منطقه‌ای بدون سقف و در صورت تصویب در شورای داوری منطقه‌ای و متعاقباً در شورای داوری ملی و تأمین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد پذیرفت.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، طرح‌های پیشنهادی خود را طبق شرایط ذکر شده در فراخوان و در قالب فرم طرحنامه که هر دو در پورتال اداره کل ورزش و جوانان و خانه جوان به آدرس‌های «chb.msy.gov.ir"khanejavan-chb.ir» قابل دسترسی است به معاونت امور جوانان اداره کل استان ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار