عضو شورای شهر تبریز همراهی شهروندان و در خانه ماندن آن‌ها را تکمیل‌کننده اقدامات پیشگیرانه شهرداری تبریز برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فریدون بابایی‌اقدم عضو شورای شهر تبریز صبح دیروز در حاشیه بازدید از ضدعفونی معابر و آغاز فعالیت اکیپ‌های اطلاع‌رسانی در محلات افزود: بیش از یک ماه است که کشور ما هم همچون دیگر کشور‌های جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و تمام تمرکز مسئولان کشوری، استانی و شهری رفع این معضل است.

او ادامه داد: مهم‌ترین موضوع درمورد ویروس کرونا، اهمیت پیشگیری از آن است؛ برای اینکه امکانات پزشکی و بیمارستانی ما بتواند پاسخگویان مبتلایان باشد باید افراد سالم با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه، از شیوع هرچه بیش‌تر این ویروس جلوگیری کنند.
عضو شورای شهر تبریز همچنین خبر داد: شهرداری تبریز در حوزه اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهد که از امروز نیز فعالیت تیم‌های اطلاع‌رسانی صوتی در مناطق ۱۰ گانه آغاز شد.

فریدون بابایی اقدم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی خادمان شهری برای ضدعفونی معابر، تاکید کرد: تلاشگران این عرصه از جان مایه می‌گذارند که نمونه آن درگذشت تلخ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بود؛ به همین خاطر مردم با رعایت مسائل بهداشتی زحمات این عزیزان را به هدر ندهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.