سردار دامغانی گفت: ۴ نقاهتگاه ویژه افراد ترخیص شده از بیمارستان در سطح استان سمنان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه بررسی اقدامات قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان با اشاره به آماده سازی نقاهتگاه‌ها ویژه افراد کرونایی در استان سمنان گفت: این مراکز در ۴ شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و گرمسار بوده و آماده نگهداری از افراد ترخیص شده از بیمارستان‌ها تا بهبودی کامل هستند.

او افزود: یکی از اقداماتی که در این ایام توسط قرارگاه زیستی سپاه انجام شده گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بوده که با توجه به گسترش بیماری این امر امروز در محلات و خیابان‌های فرعی نیز انجام می‌شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: شناسایی بیماران مبتلا به کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و برنامه ریزی برای بستری یا آموزش‌های پیشگیرانه از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی ویژه خانواده‌های دارای بیماران مبتلا به کرونا نیز در این ایام در بین خانواده‌ها توزیع شده است افزود: بیش از ۷ هزار بسته حمایتی در سطح استان در بین خانواده‌های دارای بیماران کرونایی توزیع شده است.

او گفت: گروه‌های جهادی همچنین با بررسی مردمی به افراد کهنسال که توان خروج از منزل و انجام خرید‌های روزانه را ندارند نیز کمک خواهند کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.