از صفر شدن موارد جدید ابتلا تا تجهیزات جدید مقابله با کرونا در استان مرکزی را در این بسته مشاهده کنید.

آخرین اخبار کرونا در استان مرکزی در دوم فروردین به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، براساس آخرین آمار از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۸۴۶ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۴۷۸ مورد از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۳۵ نفرفوت کرده اند.

بر اساس نتایج و یافته‌های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافت؛ با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۵۵۶ نفر رسید و خوشبختانه ۷۶۳۵ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند.

تست نهایی دستگاه یونیماگ مه پاش ضدعفونی در اراک

خودرو یونیماگ مه پاش ضدعفونی در اراک تست نهایی را پشت سر گذاشت که با نیروی انسانی بسیار کم کار می‌کند ودر وقت و مواد ضدعفونی صرفه جویی خواهد شد.

خودرو‌های یونیماگ مه پاش چندین سال هست که تقریبا اسقاط شده بودندولی با پخش ویروس کرونا در سطح کشور نیرو‌های داوطلب آفرود هیات موتور سواری و اتومبیلرانی اراک این خودرو‌ها را احیا کردند تا شاهد اصولی‌ترین روش سم پاشی و ضد عفونی کردن سطح شهر اراک باشیم.

از این نوع خودروی تاکنیکی و کار آمد مه پاش در کشور انگشت شمار یافت می‌شودو امید است در روز‌های آینده دو دستگاه دیگر نیز به همت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی اراک راه اندازی شود.

افزایش خرید اینترنتی در استان مرکزی

محمدرضا عباسی مدیرکل پست استان مرکزی گفت: خرید اینترنتی در این استان با توجه به شیوع ویروس کرونا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

عباسی افزود: خرید اینترنتی وارده استان ۲۵ درصد و خرید اینترنتی صادره استان مرکزی نسبت به سال قبل در این ایام، ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

اهدای تجهیزات مقابله با کرونا به بیمارستان‌های استان مرکزی

به همت یک اراکی، مدافعان سلامت در بیمارستان‌های استان مرکزی به لباس دولایه با پوشش سلولی همراه با عینک مخصوص تجهیز خواهند شد.

این لباس‌ها بر خلاف لباس‌های فعلی چندبار مصرف خواهند بود و هر دست از این لباس‌ها در حدود ۴۰۰ هزار تومان می‌باشد.

این خیر اراکی قول داد کل بیمارستان‌های استان را پس از بیمارستان‌های اراک تجهیز نماید.

فعالیت ایستگاه پایش سلامت دوراهی راهجرد آشتیان

ایستگاه پایش سلامت دوراهی راهجرد آشتیان به همت جمعیت هلال احمر آشتیان و نیروی انتظامی برای تب سنجی کووید۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام،ازین به بعد دیگر شمر ویزید و خولی وحرمله را لعنت نکنیم،کسانی دراین شرایط حساس و نیاز مردم اقلام دارویی و بهداشتی را برای کسب سود احتکار کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام، ،کسانی دراین شرایط حساس و نیاز مردم اقلام دارویی و بهداشتی را برای کسب سود احتکار کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
باسلام،دولت باید کسانی را که بدون ضرورت واضطرار اقدام به سفر می کنند جریمه کند و آن را صرف مبارزه با کرونا کند،درواقع کسانی که این کار را می کنند باید بدانند که باید خودشان هزینه ی گسترش وجابجایی ویروس وتحمیل هزینه بر نظام سلامت کشور را بپردازند،بسیاری از مردم خود وفرزندانشان را در خانه حبس کرده اند آنوقت عده ای با جدی نگرفتن وضعیت زحمات دیگران را به هدر می دهند،این انصاف نیست