معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: تاکنون هیچ مسافر نوروزی در استان پذیرش نشده و با هرگونه تخلف در این بخش برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فلاح وند چگنی معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهارداشت: در ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا مسئولیت نظارت بر اماکن عمومی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان واگذار شده و در این راستا تیم‌های نظارتی از اوایل شیوع بیماری کرونا تمام تاسیسات اقامتی و پذیرایی را تعطیل کردند.

او با بیان اینکه همچنین تمام صنوف زیرمجموعه با همکاری اتاق اصناف و اماکن تعطیل شدند، گفت: با توجه به اینکه لرستان در کریدور شمال به جنوب قرار دارد و متاسفانه در شرایط کنونی مسافران شمال به جنوب باید از این استان عبور کنند تیم‌های نظارتی به دقت عبور و مرور مسافران را به منظور جلوگیری از اسکان در استان نظارت دارند.

فلاح وند چگنی با بیان اینکه هیچ خانه مسافری دارای مجوزی در استان فعال نیست، ادامه داد: مسافران اجازه اقامت در هیچ مهمان پذیر و خانه مسافری در استان را ندارند و در صورت مشاهده با ان افراد برخورد خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه قبل از آغاز تعطیلات نوروزی با نصب بنر و تبلیغات با فراخوان همکاری مردم برای جلوگیری از اسکان مسافران در استان اقدام شده است، بیان کرد: مواردی نیز به این اداره کل گزارش شده که بلافاصله با آن‌ها برخورد شده است.

او بر لزوم پرهیز مردم از مسافرت در این ایام تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه این مسافرت‌ها مشکل ساز هستند هیچگونه خدماتی به مسافران ارایه نمی‌شود چرا که این گونه مسافرت‌ها جان مردم را به خطر می‌اندازند.

فلاح وند چگنی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان از پذیرش مسافران نوروزی پرهیز کرده لرستان نیز از پذیرش این مسافران معذور است و با هرگونه تخلف در استان برخورد می‌کند و هیچ مسافری اجازه ماندن در لرستان را ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.