دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور٬ سه قوه باید برای تحقق جهش تولید تلاش کنند.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: یک فرآیند در نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری وجود دارد که بر اساس آن حرکت رو به جلو تبیین می‌شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: سال گذشته بحث رونق تولید مطرح شد و در حال حاضر با توجه به بحث تحریم‌های اقتصادی یا کرونا که به اقتصاد کشور آسیب وارد کرده است در شرایط حساسی قرار داریم و لازم است تا اقدام فوری در این زمینه انجام شود.

او با بیان اینکه ترمیم آسیب‌های وارده به کشور همت ملی نیاز دارد و تمام این دستگاه‌های کشور باید پای کار حاضر باشند و یک فهم مشترک از موضوع پیدا کنند، گفت: مشکل اصلی ما در سال‌های گذشته این بود که یک فهم مشترک از شعار سال نداشتیم و گاهی مواقع دیده می‌شد که برخی از دستگاه‌ها کار قبلی خود ادامه داده و تنها نام سال را روی  آن می‌گذاشتند.

سروری افزود: متاسفانه دستگاه‌های کشور سیاست و برنامه‌های خود را بر اساس شعار سال مشخص نمی‌کنند بلکه خودشان آنها را اجرا می‌کند و ممکن است هیچ تطابقی با شعار سال نداشته باشد؛ درنتیجه دیگر نباید این گونه اقدام شود؛ چرا که شرایط کشور متفاوت است و سه قوه باید فهم مشترکی از جهش تولید داشته باشند و لازم است تاثیرگذاری هر کدام در امور مشخص شود تا پازل شعار سال درست چیده شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید به این موضوع که باید وظایف تمامی مقامات برای تحقق شعار سال مشخص باشد، عنوان کرد: مولفه‌هایی که می‌تواند باعث جهش تولید شود باید تبیین و به دستگاه‌ها ابلاغ شود تا همه بدانند در این زمینه باید چگونه عمل کنند، علاوه براین در جهش تولید هم باید شرکت‌های دانش،بنیان نیز حضور داشته باشند٬ چرا که حضور آنها می‌تواند باعث جهش فوق العاده شود.

او تادامه داد: می‌توانیم با این اقدام در فرصت کمتری از نقطه شروع به نقطه مطلوب برسیم ومی‌توان گفت که جهش به معنی استفاده بهینه از ابزار‌ها و فرصت‌ها است.

سروری با تاکید بر این موضوع که امروز کشور نیاز به اقدامی جهت دار دارد و زمینه‌های آن هم فراهم است، خاطر نشان کرد: هم‌افزایی که در در مقابله با کرونا شاهد بودیم نشان داد که مردم به این باور رسیدند که می‌توان با همدلی و هم افزایی شعار سال را محقق کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار