نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

نشست توجیهی اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف برگزار شدبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

براساس این گزارش در این جلسه ضمن تشریح فرآیند تهیه لیست نهایی ۳۰ نفره در تهران، نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام نسبت به رای گیری الکترونیک که قرار است در مجمع عمومی تهران انجام شود توجیح شدند.

در این نشست مهدی چمران، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف و مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تهران به تشریح فرآیند شکل گیری لیست ۳۰ نفره نیرو‌های انقلابی در تهران پرداختند.

همچنین سازوکار اعلام نظر نمایندگان اقشار، اقوام و اصناف برای رسیدن به لیست نهایی تهران تا قبل از برگزاری مجمع عمومی از طریق سامانه ایجاد شده از سوی شورای ائتلاف تشریح شد.

در این نشست همچنین نمایندگان اصناف، اقوام و اقشار به طرح سوالات و دغدغه‌های خود پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخته و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار