مرزبانان هنگ مرزی مریوان موفق شدند از خروج ۱۱۴ رأس دام قاچاق از مرز‌های کشور جلوگیری کنند.

سردار علیرضا مرزبان فرمانده مرزبانی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در راستای مبارزه با قاچاق احشام در مرز‌ها، مرزبانان هنگ مرزی مریوان حین کنترل و پایش نوار مرزی با مشاهده تعدادی قاچاقچی که قصد داشتند احشام قاچاق را به صورت چوپانی از مرز خارج کنند، بلافاصله برای ممانعت از خروج، به تشدید کنترل منطقه مرزی پرداختند.

او افزود: مرزبانان با هوشیاری و در عملیاتی غافلگیرانه توانستند از خروج ۱۱۴ رأس دام (گوسفند و گوساله) قاچاق از مرز‌های کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار مرزبان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان استان است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای منویات و فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مرزداران این فرماندهی از هیچ گونه تلاش شبانه‌روزی در این زمینه دریغ نمی‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.