فرمانده انتظامی مریوان ازکشف بیش از ۵۶ هزار عددانواع مواد محترقه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ علیرضا صفری فرمانده انتظامی مریوان گفت: در راستای تشدید پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه، اجرای طرح‌های مقابله‌ای در دستور کار پلیس گرفت.

او افزود: با اجرای این طرح ماموران انتظامی ضمن تذکر به کسبه در سطح شهرستان در خصوص عدم فروش مواد محترقه، طی ۲۴ ساعت گذشته در بازدید از ۲ واحد صنفی موفق به کشف ۵۶ هزار و ۹۰۰ عدد انواع مواد محترقه و دستگیری ۲ نفر شدند.

سرهنگ صفری خاطر نشان کرد: با توجه به برآورد‌های انجام شده، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان در روز‌های پایانی سال برخورد قاطع با افرادی است که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: طرح تشدید با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز سال جاری به صورت ویژه در دستور کار پلیس مریوان قرار دارد و با هر گونه رفتار مغایر با قانون که مخل نظم و امنیت عمومی است، برخوردی قاطع صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی مریوان در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد، علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطر‌ها و عواقب استفاده از مواد آتش زای خطرناک، هرگونه فعالیت درخصوص تهیه توزیع و خرید و فروش مواد محترقه را هرچه سریعتر ازطریق فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.