رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان از کشف وضبط یک تن مقطوعات جنگلی در بخش سرشیو این شهرستان خبر داد.

شاهرخ محمودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با گشت زنی‌های مداوم نیرو‌های یگان حفاظت اداره در حوزه‌ی روستا‌های سرشیو از حوزه‌های شهرستان، متاسفانه در محلی به مشهوریت " دره ویله " حدود یک تن مقطوعات چوبی جنگلی را کشف کردند و بعد از مستند سازی و مختصات برداری محدوده، مقطوعات حمل و به محل اداره منتقل گردید.

او افزود: تحقیقات برای شناسایی متخلف یا متخلفان ادامه دارد و به محض شناسایی پرونده با نرم جدید مجازات به دادگستری محترم ارسال خواهد شد.

محمودی خاطر نشان کرد: تمامی نیرو‌ها و امکانات اداره را برای و صیانت از عرصه‌های ملی بسیج کرده ایم و تا دست این سودجویانی که هیچ گونه احساس مسئولیتی در قبال بحث حفظ منابع طبیعی ندارند را از عرصه‌ها کوتاه نکنیم، از تلاش نخواهیم نشست.

او اظهار کرد: مردم فهیم و طبیعت دوست گزارشات قطع و ذغال گیری درختان جنگلی و هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی را به پاسگاه ویژه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اطلاع دهند تا در اسرع وقت بازدید و بررسی به عمل آید و با همیاری هم گامی سبز برای حفاظت از این امانت الهی برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.