نوذر پور گفت: فعالیتهای تفریحی مثل دوچرخه سواری همچنان در بوستان چیتگر ادامه دارد.

ادامه فعالیتهای تفریحی در بوستان چیتگرعلی نوذر پور شهردار منطقه ۲۲ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در این شرایط که خطر انتقال ویروس کرونا وجود دارد، پیست دوچرخه سواری بوستان چیتگر تعطیل نشده، گفت: بوستان چیتگر یک بوستان فرامنطقه‌ای است که هر گونه اقدام شهرداری منطقه در این بوستان نیازمند دستورالعمل سازمان بوستانهاست.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت‌های دوچرخه سواری در این بوستان برقرار است، و دستورالعملی مبنی بر تعطیلی اینگونه فعالیتها به ما ابلاغ نشده، اظهار کرد: دوچرخه هایی که در بوستان چیتگر فعالیت می کنند شخصی هستند و چون تجمعی وجود ندارد، خطری هم وجود ندارد.

او افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا غرفه‌های فروش تنقلات و مواد غذایی که در سطح بوستان بودند، تعطیل کردیم و فقط ۳ مورد که خصوصی هستند، فعال‌اند و بقیه غرفه‌ها که در اختیار شهرداری بوده تعطیل شده اند.


بیشتر بخوانید: آمادگی شهرداری برای تعطیل کردن خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی


همچنین مرتضی احمدی مدیر عامل دریاچه چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تا روز ۲۴ اسفند کلیه فعالیت‌های تفریحی دریاچه همراه ضد عفونی برقرار بود، ولی از ۲۵ اسفند همه تفریحات اعم از دوچرخه سواری و قایق سواری تعطیل شدند.

او افزود: تمام غرفه‌های فروش تنقلات هم تعطیل کردیم و فقط مجموعه بام لند تا ۲۹ اسفند فعالیت می‌کرد که آن هم از امروز تعطیل است.

احمدی خاطرنشان کرد: ما از ۱۳ سرویس بهداشتی دریاچه چیتگر فقط دو سرویس را باز گذاشته ایم که آن هم به خاطر شرایط نگهبان‌ها است، و همه این اقدامات در پی ابلاغیه‌های صادره از سازمان مدیریت بحران و شهرداری انجام شده است.

همچنین پیروز حناچی شهردار تهران در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ گفته بود: شب گذشته گزارشاتی به من رسید مبنی بر آغاز فعالیت برخی از اماکن تفریحی مانند مجموعه چیتگر که باید اعلام کنم در حال بررسی موضوع هستیم و به طور حتم بر اساس دستورالعمل‌ها با مدیران آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، چیتگر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار