تولسی گابارد، از داوطلبان کسب نامزدی حزب دموکرات، از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۰ کناره گیری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، تولسی گابارد، نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و از داوطلبان کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات پیش روی آمریکا (انتخابات ۲۰۲۰)، با کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی، از جو بایدن حمایت کرد.

تولسی گابارد که تنها توانسته بود در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو موکل انتخاباتی (دلیگیت) بدست آورد، با متوقف کردن کارز‌های های انتخاباتی خود، از جو بایدن، دیگر داوطلب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. این در حالی است که او در سال ۲۰۱۶ از معدود دموکرات‌هایی بود که از برنی سندرز حمایت کرده بود.

گابارد امروز، پنجشنبه در حساب توییتری خود نوشت: پس از انتخابات روز سه شنبه، مشخص شد که رأی دهندگان در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات جو بایدن را به عنوان فردی پذیرفته اند که با ترامپ در انتخابات سراسری رقابت کند.

وی همچنین در خصوص بایدن گفت: اگرچه ممکن است من با معاون رئیس جمهور (سابق) در تمامی مسائل موافق نباشم، اما می‌دانم او قلب خوبی داشته و بخاطر عشقش به کشورمان و مردم آمریکا، فردی با انگیزه است.

گفتنی است در رأی گیری انتخابات مقدماتی سه شنبه بزرگ که در ۱۴ ایالت آمریکا برگزار شد، گابارد نتوانست هیچ موفقیتی کسب کند. او تنها توانسته بود در رقابت‌های درون حزبی انتخابات آمریکا دو موکل انتخاباتی (دلیگیت) از شش موکل انتخاباتی را در منطقه خودمختار ساموای آمریکا بدست آورد.

گفتنی است در رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات، هر داوطلبی که بخواهد به نامزدی حزب برسد، باید ۱۹۹۱ موکل انتخاباتی را کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار