یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه ایالت لوئیزیانای آمریکا اعلام کرد به مدت دو هفته خود را در خانه قرنطینه خواهد کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، «استیو اسکالیس» نماینده جمهوری‌خواه ایالت لوئیزیانا اعلام کرد به مدت دو هفته خود را در خانه قرنطینه خواهد کرد.

پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای «ماریو دیاز بالارت» دیگر نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، اسکالیس اعلام کرد به قرنطینه خانگی می‌رود. اسکالیس گفت: مطلع شدم که نتیجه آزمایش کووید-۱۹ همکارم ماریو دیاز بالارت مثبت شده است، از آنجاییکه من جلساتی با او طی هفته گذشته داشتم تصمیم دارم براساس دستورالعمل پزشک کنگره آمریکا، خود را قرنطینه کنم. خوشبختانه هیچ علائمی ندارم و به کار‌های خود از راه دور ادامه می‌دهم. همچنین از نزدیک به همکاری با تیم دولت ترامپ برای مبارزه با کرونا و همکارانم در کنگره برای اطمینان از اقدام فوری در برابر این بحران ادامه می‌دهم.

پیشتر رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند دفتر ماریو دیاز بالارت، نماینده جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا در بیانیه‌ای از مثبت شدن تست کرونای او خبر داده و افزود این نماینده کنگره آمریکا از روز جمعه گذشته در آپارتمان خود در واشنگتن دی‌سی تحت نظارت خانگی قرار دارد.

همچنین «بن مک آدامز» نماینده دموکرات ایالت یوتا نیز در پیامی در توییتر از مثبت شدن تست ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

وزارت بهداشت آمریکا اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کشنده کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و قربانیان کرونا در این ایالت به ۶۶ نفر افزایش یافته است. شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا نیز به ۱۵۰ نفر رسیده است.

همچنین با شناسایی ۲۷۸۶ نفر در آمریکا که به این ویروس مبتلا هستند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر این کشور به ۹۱۹۷ رسید.

ویروس کرونا جان افراد زیادی را در سراسر آمریکا از سواحل شرقی تا سواحل غربی این کشور گرفته است و کارشناسان انتظار دارند این رقم به سرعت افزایش یابد. با تایید نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایالت ویرجینا، ابتلا به این ویروس در همه ۵۰ ایالت آمریکا تایید شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار