مدیر روابط عمومی اوقاف و امورخیریه زنجان گفت:به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، برگزاری آیین تحویل سال نو و هرگونه مراسم در بقاع متبرکه و حرم‌های مطهر امام‌زادگان استان زنجان ممنوع شد.

آیین تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار نمی شودبهزاد شکوری مدیر روابط عمومی اوقاف و امورخیریه زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اعلام این خبر گفت:بر این اساس از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بخشنامه‌ای مبنی بر ممنوعیت برگزاری آیین تحویل سال نو و هرگونه مراسم تجمعی به دفاتر بقاع متبرکه و امام‌زادگان سراسر کشور صادر و اعلام شده است لذا اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان هم تحویل سال و برنامه‌های که سال‌های قبل جهت استقبال از مسافران  برگزار می کرد را لفو کرد.

او ادامه داد:برگزاری آیین تحویل سال نو که همه ساله با حضور پرشور مردم در اینگونه اماکن برگزار می‌شد، امسال از طریق صدا و سیما مرکز زنجان و شبکه‌های فضای مجازی و کانال‌های این سازمان بصورت زنده و نایب زیاره در زمان تحویل سال از امامزاده سید ابراهیم ع زنجان برگزار خواهد شد.


شکوری تصریح کرد :در این ایام مردم می‌توانند برنامه‌های ویژه تحویل سال نو و سخنرانی را از طریق سازمان اوقاف و سایت‌های امام زادگان مشاهده کنند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امورخیریه زنجان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون طی چندین نوبت فضای بقاع متبرکه و حرم مطهرامام زادگان ضدعفونی و استریل شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در این میان اجرای طرح ارائه خدمات اجتماعی با نام طرح افق با قدرت و قوت به انجام خواهد رسید.

شکوری در راستای حمایت از برخی سرپرستان خانواده‌های بی بضاعت که به ویروس کرونا مبتلا و بیمار شده اند، به منظور حمایت هرچه بیشتر از اینگونه خانواده‌ها با توجه به هماهنگی به انجام رسیده از طریق هیات امنای مساجد شاخص استان زنجان و از سوی بقاع متبرکه بسته‌های حمایتی از جمله مایحتاج عمومی ر اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 
برچسب ها: بقاع متبرکه ، سال ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.