مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت:امروز تعداد ۲۵۰ عدد حواله خرید البسه و کفش از عواید موقوفات حاج شفیع ابریشمی زنجانی در بین نیازمندان توزیع شد.

اهدای ۲۵۰ کارت هدید از عواید موقوفات حاج شفیع ابریشمی زنجانیحجت الاسلام کرمی مدیر کل اوقاف  و امور خیریه زنجان در گفتگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:وقف یکی از سنت‌های حسنه دین اسلام برای جبران نیازمندی‌های جامعه است و اکثر مردم می‌توانند از برکات آن بهره‌مند شوند.

او افزود: اوقاف با طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار خدمات لازم را به اقشار نیازمند ارائه می‌دهد.
 
او با بیان اینکه در همین راستا هر ساله از عواید موقوفات مرحوم حاج شفیع ابریشمی زنجانی تعدادی البسه و کفش تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شد گفت:اما امسال به علت شیوع بیماری کرونا به جای این اقلام تعداد ۲۵۰ عددحواله  ۲۰۰ هزار تومانی بین نیازمندان توزیع شد.
 
حجت الاسلام افزود: همچنین  تعداد ۵۰  جفت کفش  و  البسه  به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به نیازمندان روستای بولاماجی اهداء شد.

مدیر کل اوقاف  و امور خیریه زنجان گفت: امسال  یک میلیارد تومان از عواید موقوفات شهرستان زنجان به فقرا نیازمندان معلولین زنان سرپرست خانواده مساعدت شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.