مسئول نظارت و بازرسی اصناف شهرستان مهاباد گفت: بیش از ۸۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، توزیعی، غیر صنفی در شهرستان مهاباد انجام شده است.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول اسفند ماه ۸۸۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، توزیعی، غیر صنفی و... انجام شده است و در طول این مدت ۸۱ مورد پرونده گزارش چهار برگی تشکیل شد.

شریف زاده اظهار داشت: در این میان صاحبان ۸۱ واحد صنفی به سبب رعایت نکردن دستور العمل بهداشتی و گرانفروشی و سایر موارد به ارزش ریالی ۴۴ میلیون ریال پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او افزود: همچنین این بازرسی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی نیز بصورت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ از ابتدای اسفند تا ۱۵ فروردین در حال اجرا است.

مسئول نظارت و بازرسی اصناف شهرستان مهاباد تصریح کرد: طی بازه زمانی فوق ۳۹ شکایات مردمی از طریق ستاد خبری ۱۲۴ سازمان به صورت کتبی و حضوری به این معاونت واصل شد.

او ادامه داد: همچنین در طول این مدت ۵ مورد بازرسی و گشت مشترک کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

شریف زاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی با شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ اتاق اصناف مهاباد تماس بگیرند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.