فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: اصناف ملزومات بیمارستان موقت کرونا در مهاباد را تهیه می‌کنند.

اصناف بیمارستان موقت مهاباد را تجهیز می‌کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج شجاعی فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: اصناف همت کردند و هیات امنایی بنام خیرین بازار را تشکیل دادند تا وجوهات بازارایان را جمع‌آوری و با این مبالغ ملزومات لازم برای پرستاران ازجمله لباس مخصوص، عینک، دستکش و ماسک مخصوص که از نیاز‌های بیمارستان موقت است، خریداری کنند.

او افزود: مسیر قانونی و نحوه مدیریت هیات امنا ازجمله شفافیت در امور و حسابرسی در جلسه‌ای با هیات امنای خیرین بازار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تمامی امور بصورت شفاف پیش برود تا شهروندان از آن اطلاع کامل داشته باشند.

شجاعی ادامه داد: تهیه ملزومات بیمارستان موقت مهاباد با استقبال گرم هیات امنای خیرین بازار روبرو شده و این امر نشان دهنده فرهنگ مشارکت در بین شهروندان مهابادی است.

فرماندار مهاباد در پایان با اشاره به همه گیر شدن ویروس کرونا در شهر‌ها از شهروندان خواست از دعوت اقوام در شهر‌های همجوار جدا خودداری نمایند و امسال عید نوروز را برای جلوگیری از شیوع کرونا تلفنی به یکدیگر تبریک بگویند، چراکه افراد مبتلا ممکن است چندین نفر از اقوام را به بیماری جدی کرونا مبتلا کنند.

بیمارستان موقت ۱۰۰ تختخوابی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در سالن ورزشی دو هزار نفری مهاباد برای آمادگی در شرایط بحرانی و مخصوص بیماران مشکوک و مبتلا به این ویروس در نظر گرفته شده است که تاکنون تمام تجهیزات آن به همت خیران سلامت این شهرستان تأمین شده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.