شهردار شهر جهانی یزد از بسته شدن درب آرامستان‌های شهر یزد خبر داد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اعلام بسته بودن آرامستان‌ها در شهر یزد، گفت : با توجه به شیوع کرونا ویروس و فراگیری ابتلا به این بیماری شهروندان از مراجعه به آرامستان‌های  یزد خودداری کنند.

او افزود: با توجه به تاکید مسئولان استانی این تصمیم  به منظور جلوگیری از تجمعات و انتقال کرونا ویروس گرفته شده است و شهروندان  نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

عزیزی ادامه داد: سنت دیرینه آخرین پنجشنبه سال که مردم برای زیارت اهل قبور می‌روند با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌تواند برای سلامتی هموطنان مخاطره آمیز باشد و موجب گسترش بیشتر ویروس شود.

شهردار یزد تصریح کرد: تدابیر ویژه در آرامستان‌های شهرداری یزد تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود مردم نسبت به این قوانین خود را ملزم بدانند.

او گفت: محدودیت‌های تردد نیز در طول این ایام معین شده که با هدف حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس  اجرا می شود.

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اهمیت همدلی و همکاری زائران اهل قبور در جریان این بیماری، تاکید کرد: در طول هفته، خدمات دفن اموات انجام می‌شود و در عین حال تقاضا داریم برای مراسم تشییع تنها بستگان درجه یک حاضر شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار